TPK

kan man komma undan med att springa ut i en sånhär på studendagen? :D
hade ju vart riktigt snygg med en studentmössa till!
image296
kan bleka den i klorin till vitt också kanske..?
(från gucci)

makes you feel good

Kan någon köpa dessa till mig som jag kan ha på studentbalen?
please, please pretty please!!



 

image295
by Marc Jacobs

I wanna hold you like that night with you

sjukt trixad bild, men ändå :)
sommarminnen!

image294

jäklar vilket ruskigt väder det är :S vet inte om man ska kalla det storm som de har gjort på nyheterna, men ruskigt är det iallafall..
Idag har jag vart på bio och sett "ett öga rött". sjukt sorglig, men riktigt bra och rolig.
är inte så mycket för de här med filmfestival, men det är ju gött att känna sig lite kulturell iallafall fniss.

idag har jag dessutom saknat någon faktiskt. en såndär bra saknad. inte ofta den känslan kommer. iallafall inte riktigt på riktigt. wah. nu snurrar jag in mig själv i mina egna tankar, haha

aja, tills vidare och på återseende
PUSS

got to be starting something

the big question. vilka är ni?
hade vart lite småmysigt om ni ville lämna en kommentar, ni som brukar kika in här och läsa :)

image293
me in the beloved tylösand

nej för gasen i botten är för att jag ska komma lite närmre dig

läste en sån jävla klockren grej som jag alltid tänker på, men inte orkar skriva ner. jag är en copy-hora, forgive me M!


- I ett förhållande ska man vara intresserad utav varandras liv.
- Man ska vara ett och dela alla typer utav känslor med varandra.
- Saker och ting ska inte undandållas då din partner är din bästa vän.
- Var snälla mot varandra, ni är trottsallt kära.
- Problem är man aldrig ensam om, i ett förhållande är man alltid två om alla problem.
- Tala om för din älskling hur mycket han/hon betyder för dig då en dag kanske den möjligheten inte finns.
- Alla mår bra av att höra hur omtyckt man är utav någon man själv tycker om.
- Gör saker som avviker från vardagen för att visa att din älskade är det bästa som finns.
- Är man kär så bryr man sig om minsta lilla steg ens partner tar.
- Sex har man bäst tillsammans med varandra, inte med någon annan.


the streets they´re always there for us

fan jag måste verkligen börja träna ordentligare.

image292

söta!

I mavala

image291

who's gonna tell you things aren't so great

"vi är för lata för att sätta på, vi vill bara bli påsatta"
förjävla klockrent kvinna!

säg det till alla jag är påväg

vilken fruktansvärd lättnad jag känner nu.
det är helt otroligt. man borde göra sånahär saker oftare. bara ut med allt. ska kalla det för min vår-rensning. fyfan va bra det känns!

jag har aldrig höjt rösten mot honom. aldrig i hela mitt liv på 18 år. har jag haft en kaxig ton i min röst så har jag dock fått veta att jag lever. men nu är det fan över. jag kanske inte får se honom mer på ett par år, men just nu orkar jag faktiskt inte bry mig. de dåliga stunderna har tagit över de bra. det var bra när jag var liten. då var allt bra. det funkar inte att köpa en fet platt-tv, det funkar inte att köpa en stereo för 5000 papp. det funkar inte längre. det är mutor. det är för att rena ditt samvete. när jag sen då inte uppfyller dina krav, jaha hoppsan då tar du tillbaka de dyra fina sakerna som jag så fint har fått i present. poff.
men jag ser igenom det nu, jag är inte så sak-kåt. vet du vad? jag klarar mig. jag behöver ingen stor, platt tv eller en "egen" bil. it's okey.
och att jag skulle lämna den där lilla goa varelsen? det var inte mitt beslut att skaffa henne, även att jag blev väldigt glad visst. det var du som ville skaffa henne. och sen låter det "jahopp, kul att man köper en hund till dig så ska du bara sticka" men om det är så det ska vara, så vartfan är ponnyn du lovade mig när jag var 12 år om jag flyttade till dig? ha? vartfan är den? inte fan har jag sett nån gullig liten ponny i trädgårn iallafall.
psykisk misshandel. slå upp ordet, se om du känner igen det.

nog med terapi idag.
det är btw inte meningen att ni ska förstå.

fear of the dark

jag har bara gett mig fan på att jag ska klara det.

idag gjorde jag något ovanligt. jag pratade med E. jag berättade för den människa som någonsin kommer förstå till 100%. he gave me the words:
du är grym!! :D

AND HELL YEAH I AM.
jag ska klara det här. med eller utan ditt stöd. 
(jag hoppas du känner dig träffad.)


image290

Hell yeah I'm the motherfucking princess right now!

guess who's gonna get some tonight

här sitter man och lyssnar på bingolotto&postkodsmiljonären när männska efter männska vinner pengar.
deppigt? 50/50

image289
äckligt fräsch

the pressure

FY. FAN. VA. GÖTT.

idag spelade vi nog vår bästa match någonsin. i en match typ ingen trodde att vi skulle vinna!
känslan att tillslut punktera den matchen var fan otrolig. grymma som fan var vi. även jag hade flyt med skyttet, haha.

sjukt gött att sverige tog hem matchen mot norge också, trots konstigt spel. woho.
bra dag, bra dag!

image288

where the white boys dance

jävlar vilket skitväder! blä blä blä.
Idag ska jag iallafall in till stan och fika med min kära Ingrid. Det var way too long ago jag träffade henne!
Jag som va så sjukt sugen på att gå på stan med solen i nacken..
(japp, du kan kalla mig poet)
Ska ta mig i kragen och leta reda på dom där lack-legginsen som jag aaaaldrig hittar! en liten fågel viskade dock i mitt öra att dom finns på H&M så det blir en sväng dit. och svart mavala (L)
Sa jag att det är lönehelg?
image286

nya spring-shoes (spring-skor?!)

dom är dock sötare IRL ; )
image285

något jag ångrar för en gångs skull

ångrar att jag berättade överhuvudtaget.

det är fan inte många som jag har berättat det för, och nu fattar jag varför.
levde med en människa i 13 månader som jag inte ens berättade det för.
känns ju bra att det går såhär när jag väl bestämmer mig. yejj, lämna mig ensam thanks. really.

I'm not going nowhere girl, Im stayin'

jag antar att jag hoppades på något liknande den rubriken.
jag antar att jag hoppades på någon slags reaktion kanske. men blåögd som jag är, nope.
det är ju fan som jag har sagt innan, att vi inte känner varandra. så jävla idiotiskt hela den här grejen.
va fan skulle vi träffas för? det går ju bara åt helvete ändå. och sen hamnar felet alltid hos mig.

det konstiga är att jag har lätt att släppa det. prioritering kanske. sjukt trött på allt det här kanske.
i donnow. jag vet bara att jag fan inte orkar kämpa mer.

om du vill ha nått, så kanske du ska börja kämpa lite för det. eller helt enkelt bara visa vad du vill ha.


what hurts the most..

..is that you really don't know me at all

image284

Rubrik

du eller bara någon..?


en gullig bild från trevligt julfirande =)

image283
jag och robyn : )

desire

sommaren 2008, that's for sure!

image281

min nya favvo-tröja

märket ichi, finns la typ på vero moda, cassels..vila?

image280

behöver jag säga, med tanke på tiden på mitt förra inlägg, att jag var någorlunda trött idag i skolan? don't think so.
kom hem vid 2-tiden, kom väl ungefär halvt igenom 'Grease' innan jag somnade..
sov typ 4 timmar, fattar inte att jag var SÅ trött =P
kommer antagligen inte somna ikväll bara för detta, trots att jag fortfarande är dö-trött =/ blä.
antagligen kommer mina tankar vara fokuserade på ett speciellt sms också, hihi

oskönaste idag måste dock vara
bilddagboken? eller snarare en oskön jävel. varför i hela himmlen hackar man sig in på en sida som bilddagboken?! waaaah, hur kul kan det va?!!!!
(ja, jag kanske har börjat avla fram ett beroende hrm.)

T U L D A
"-as long as I'm lovin' it"


ruskigt va de blåser ute

här sitter jag mitt i natten och ska strax go to bed.
Idag har jag och mor vart på Allum och shoppat :-)
ett par trosor, en bh, och en söt rosa WCT (rätt ordning?) tröja. me like.
(pics imon tänkte ja)
tänkte bah slänga in att jag har fixat med min andra gamla blogg nu,
länklänklänk
Godnatt ♥


image279
Jag vill ha sommar och långt hår!
helst med lite vita slingor i luggen =D

the outfit of the day

som ändå ingen har sett,
eftersom jag försov mig imorse och bara har varit hemma och slappat

image277
- cardigan med knappar, VILA
-  mammas typ jäääättegamla jeansklänning
-  ribbade strumpbyxor, Lindex
-  pappas fotbolls-strumpor=P
- lackstövlar, Bianco (looooove them!!)
and my favvos:



s i m m a   l u g n t !  
L O V E

jävla idioter

ni vet inte hur bra ni har det

Wilma hakar på trenden att videoblogga

Dagen då Wilma fick sin vän, anden Dacke



Jag vettefasen hur mycket och länge vi garvade åt henne den här dagen! Hon va så liten så hon kunde inte få in hela ankan i munnen och bita på den, så hon tryckte den mot golvet för att försöka få in den i munnen och samtidigt så låter den ju och alltså...hahah sjukt roligt.
Hur hel Dacke är idag och hur Dacke mår får jag återkomma med i form av en bild. Tror det är ett litet känsligt ämne för honom att bli fotad i hans tillstånd.

Over and out ♥

BÖRJA BLOGGA IGEN?!

här har man tillochmed fått in reklam på bloggen också, damn jag är efter.. hmm.

Fick en liten konstig känsla att de skulle va najs att börja blogga igen. Ja menar, det är trots allt ett nytt år och det var inte längesedan min blogg fyllde ett år =)
Egentligen har jag lust att börja om helt från början och skaffa en ny blogg, men jag satt och letade igenom hela bloggen nyss och den var full av goa minnen så nepp. It stays.

dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=RhErLH2uRKg
(ledsen för den kassa videon)

image266
PS. Jag hann skaffa "page" innan förra året tog slut också :O

L O V E   T U L D A



Uppdate:

haha okej, jag skaffade visst denna bloggen 2 maj 2006 =P