BÖRJA BLOGGA IGEN?!

här har man tillochmed fått in reklam på bloggen också, damn jag är efter.. hmm.

Fick en liten konstig känsla att de skulle va najs att börja blogga igen. Ja menar, det är trots allt ett nytt år och det var inte längesedan min blogg fyllde ett år =)
Egentligen har jag lust att börja om helt från början och skaffa en ny blogg, men jag satt och letade igenom hela bloggen nyss och den var full av goa minnen så nepp. It stays.

dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=RhErLH2uRKg
(ledsen för den kassa videon)

image266
PS. Jag hann skaffa "page" innan förra året tog slut också :O

L O V E   T U L D A



Uppdate:

haha okej, jag skaffade visst denna bloggen 2 maj 2006 =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback