comeback.

idag är den efterlängtade(?) comebacken ett faktum.

det var idag efter att min kära vän Andrea frågade vad jag gjorde, och jag svarade att jag läste blogg, varpå hon frågade vad det var och om man kunde läsa nåns, som jag tänkte påbörja skrivandet igen. har visseligen funderat på det tidigare, men aldrig riktigt orkat.. (hoppas nu att boobie blir glad)

livet har passerat på som vanligt ungefär under dessa 3månader som jag inte skrivit. inget drastiskt har hänt.. förutom handbollslaget då.. mitt kära handbollslag.. vi splittrades efter partille cup i somras.. inte ett öga torrt... spelar på dispans med de nya A-flickorna, ett och två år yngre än mig. (90-91)
har SM nu i helgen, i kortedala.. dock får jag inte spela utan sitta och kråma mig på bänken, och tycka att det suger att inte få spela.. dagens matcher har väl inte gått supär direkt.. men det är första "turneringen" så man får ge det lite tid..de är ju trots allt en del goa brudar =) (sedan att någon ibland beter sig som ett rötägg får man väl stå ut med så länge man orkar antar jag..)

såg världens bästa film förra helgen! :D "på andra sidan häcken" och jag skrattade mig igenom i princip hela filmen! så OTROLIGT mycket min humor (och nathaliiiies som såg den dagen innan). hur kan man INTE charmas av denna otroligt roliga och söta ekorre?! :D
 


"dentar aldrig slut åt det hållet...swiiisch...den tar aldrig slut åt det hållet heller"
(eller något liknande :P)

eric,eric,eric. 7 månader snart har vi hållt ihop (och lite till dessförinnan).
du är ju iallafall min cp-köppulle =)
kärlek till dig ♥
erc2större


nu ska jag ta mig i kragen och försöka skriva så mycket jag kan :) för som min vän Sara alltid säger "det är alltid kul efteråt!"

/ Tulda



dagens låt: 
toto - africa