min nya favvo-tröja

märket ichi, finns la typ på vero moda, cassels..vila?

image280

behöver jag säga, med tanke på tiden på mitt förra inlägg, att jag var någorlunda trött idag i skolan? don't think so.
kom hem vid 2-tiden, kom väl ungefär halvt igenom 'Grease' innan jag somnade..
sov typ 4 timmar, fattar inte att jag var SÅ trött =P
kommer antagligen inte somna ikväll bara för detta, trots att jag fortfarande är dö-trött =/ blä.
antagligen kommer mina tankar vara fokuserade på ett speciellt sms också, hihi

oskönaste idag måste dock vara
bilddagboken? eller snarare en oskön jävel. varför i hela himmlen hackar man sig in på en sida som bilddagboken?! waaaah, hur kul kan det va?!!!!
(ja, jag kanske har börjat avla fram ett beroende hrm.)

T U L D A
"-as long as I'm lovin' it"


Kommentarer
Postat av: malin

Ja man kan ju fråga sig vad som hände, sött :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback