you'd better know what you have, before throwing it away for somebody else to find it



image314
stan, presentletande, träning och gråtkväll.
ja, hur fan hinner man med allt egentligen?
vi hittade, efter mycket om och men, present till Lindutt.
men den sista presenten är inte  fullbordad riktigt.
kommer bli lite knep och knåp med den. 

nu har vi iallafall klämt i oss mat, godis, popcorn och pratat om
hur många mongo killar det  finns i världen och varför man
aldrig förstår sig på dom.
kan ju tilläggas att en av oss va lite mer sorgsen än oss 3 andra =/ 
men som din mami sa,  nej han är inte värd dig.
du är du, och du är bra!
nog peppat.

imorgon ska jag och addefjun simma med nina. jaaaa,
vad vi älskar att klä oss i bikini under  viinterhalvåret! bah.
är väl förhoppningsvis inga jobbiga ungar där en torsdag kl 11.
eller mycket folk över huvudtaget.

alla hjärtans dag tomorrow.. kan bara säga att jag har en önskan. one and one only.
det  kommer aldrig slå in, det ska mycket till för att en viss person ska överraska.
men jag är inte depp. orka det. bah.



the pic: jag och wilma, nån gång under hennes första vecka hos oss. plutten, va ja saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback