shopaholic

idag tänkte jag att jag skulle unna mig litegrann!..hrkl.. "litegrann"

image334
I love this!
  
nya ringar till öronen, jag är på G - rut m.fl
matchande plånbok till väskan - cubus
klocka - ur&penn nått random märke
tröja - rut m.fl
+ mavala white

köpte även två matchande halsband till mamma och mormor, skitsöta :)

idag har vi även blivit sminkade av en privat utbildnings grej eller va det var, MakeupStudio(?)

image338
image339

okej, vi ser ut som dragqueens men det var faktiskt riktigt fräckt!
anledningen till varför det är så extremt är att man ska kunna se det från 500m.
på dom som står på scenen alltså.
temat var "show, eller om det var "las vegas-show"
kände mig som top model-deltagare innan alla streck och grejer kom till haha.
grymt duktiga tjejer och vi blev även "vardags-sminkade" innan vi gick därifrån.
(se bilden med örhängen)
det innebar mycket puder och mycket döljande,
men på lite avstånd ser man ut som en docka i hyn!
rolig upplevelse!

löve från eran ensamstående hobby-dragqueen, tilda

Kommentarer
Postat av: linda

härmis med klockan!!!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback