om att smyga med ett behov

pluggis säger:

vi har ett kontor i källarn där datorn står, den vanliga alltså.. å så har mamma å pappa rummet över där

pluggis säger:

å förr satt jag alltid där nere vid datorn på kvällarna å brukade öppna källarn dörren å stå där å röka när jag trodde att dom sov

pluggis säger:

men precis när jag hade kommit tillbaka å satt mig tillrätta från min rökrunda öppnar mamma dörren å säger fy fan det stinker ju rök i hela källaren

tulda, säger:

hahah

pluggis säger:

å ber mig stanna å andas på henne för jag nekar

pluggis säger:

så jag gör en spurt upp förbi henne i trappan, springer upp på mitt rum å låser in mig

pluggis säger:

tror det va ganska uppenbart

pluggis säger:

eller badrumsfönstret har också vart en favorit, men en dag skulle pappa rensa rännan utanför å där har jag slängt alla mina cigg å det är liksom på taket det är så han får ställa sig på en stege å rensa så hittar han typ 100 cigg där precis under badrumsfönstret å jag skyller på sotaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback