Min natt med Oscar (över msn),Je suis modell

godnatt

image301


uppdate:
Japp, ni kan fortsätta fundera över rubriken couse I ain't telling! :D
dock kan ja berätta att jag var uppe till halv 4, kändes sådär, men något bra får man alltid ut av det. jag tänker typ bättre på nätterna. dock kommer ju bi-effekterna då mamma väckte mig halv 4 nu när hon kom hem från jobbet. Yes.
ikväll är det gossip girl, har redan sett de första typ..3 avsnitten, men det är ju ett måste att följa det varje vecka ändå. ska köpa fler böcker också, dom rockar.

fixar en dagens outfit lite senare


image302
idag har jag bara chillat hemma
sjukt gött med shorts (mammas gamla),
och t-shirt från h&m's herravdelning.

"xoxo" höhö.
bye ♥

Kommentarer
Postat av: S A R A

cool bild =)
hoppas du får en 3vlig dag =)

Postat av: Oscar N

A tjena, vilken natt.. Alla skulle bara veta.
Men ska du köpa böcker? Vad för böcker? :O Läsa är ju så tråååkigt!
Ha en bra dag, Puss :D

2008-02-05 @ 16:29:30
Postat av: Lajsa

jaaa men javisst bruden, klart vi ska ta en sushidate! jag tror nog jag är ledig nåra dar nästa vecka, så fort jag får mitt schema hojtar jag!! gick förbi stället idag, så nu vet jag vilket du menar!! by the way har du e supersöt blogg! du får lära mig how to fixa. min e ju sådär. haha.
love/lajsan

2008-02-05 @ 18:42:26
URL: http://www.enkaffetack.blogg.se
Postat av: Linda

VEM är denna oskar?! :O
antar att de inte är lillbrorsan det är tal om?

2008-02-05 @ 21:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback