live your life like you never would have lived it

fy feta vilket tråkigt lov. gah.
jag har så trååååkigt! jag vill inte inte inte inte inte inte inte inte va ensam hemma längre! jag vill att mamma ska komma in i mitt rum just precis NU och säga att jag är påhittig som har fixat så att ja kan ligga i sängen med stationär dator. och sen hade de vart trevligt om hon frågade ifall jag vill ha något att äta.

trodde dessutom aldrig ja skulle säga att ja saknar min lillebror, haha. saknar andra avenyn-kvällarna litegrann. tjockeunge.

på torsdag är det alla hjärtans dag. det vankas pizza-kväll med 2 störtsköna puckon emil och linus. lite coolt att ja och emil firade alla hjärtans-dag tillsammans för två år sen :D fräsigt värre. och emil, nej det är inte alls bögigt att blogga. puscha honom nu people.

nu ska jag återgå till mitt händelserika liv (drömma mig bort med massa gossip girl-avsnitt. suck)

xoxofuckyouxoxo
tulda

image313

Kommentarer
Postat av: LINUS

taack, "störtskönt pucko :-)"

2008-02-13 @ 02:09:40
Postat av: EricaB

mitt lov är inte heller så händelserikt du ): gör nästan samma saker som jag brukar göra när de inte är lov XD de är illa du (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback