jag är en gummibjörn

jag älskar sol, tra la la la laa.
fan va lätt det är att vara glad när det är sol, haha.
och god mat i bamba! =)
nu sitter jag och har håltimma, har haft sen 11:15, schtek.
klassen har matte och jag är ig-barn när det gäller matte C.
ja, jag hoppade av och jag är feting-nöjd, mitt bästa beslut ever typ.

jävligt drygt med meditation sen. riktigt jävla drygt. och tråkigt. bah.
sitter och sitter still i tio minuter x2. snacka om att man blir rastlös.

idag är det trääning, gött ska det bli. känns som vi inte haft en seriös träning på typ 2 veckor.
och match i helgen, va också sjukt längesen känns de som. två veckor typ :P

så har jag glömt min iPod också. och hörlurarna till mobilen. här är tyst som i graven.
men jag är fan glad ändå :D

x to the o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback