I had a vision I could turn you right

denna helg, denna helg.
fredags va de ju lite "krök a'la tilda" vilket resulterade i..städande och mamma-hämtande.
trots detta och trots grannarnas klagan och mammas halvsnodda bacardi,
så hade jag rätt ball.

gårdagen spenderades på chez, för att fira lindas 18-årsdag. middagen var utsökt honey!
chez var rätt segt, skulle dratt med the gang till blvd. men det är mycket man inte gjort i livet som som man borde gjort.
however.
dessutom kan de ju ha vart de äckligaste killarna på chez igår igenom hela världshistorien?!
när ska dom fatta att simpla jävla raggningsförsök inte funkar och att man bara vill spy på dom?
en kommer fram och börjar snacka engelska och sen sitter han och pratar svenska med en annan brud,
en andre kommer fram och säger att de spelar tärnings-spel och han skulle övertala oss att vara med för han slog en trea.
vart fan va den jävla tärningen sen när han gick tillbaka till sitt bord, kan jag undra?
och en tredje var bara player. dessutom va idiot ett och två kompisar märkte vi senare.
wah, lack jag blir. låt mig va förihelvete istället.

vaknade idag till mammas förmaningar om att vi vart stökiga, även förra helgen. fattar nada, hur känslig får man bli som granne?
roligast var ju ändå orsaken till varför de inte kom upp och sa till.."de är i ett stadie när de inte vill lyssna ändå"
med andra ord, vi var tydligen för fulla för att bli tillsagda. jag gillar det.

idag händer inte så mycket..förutom att jag slipper laga middag själv! tjoho..

ta hand om er och akta de vassa kanterna på borden.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback