håll mig hårt eller släpp mig helt

när man ger sig in i nått förväntar man sig oftast någon slags respons.
det har varit kämpigt, men responsen har funnits där. kanske bara inte alltid då när jag vill. eller snarare, inte alltid.
det suger. det gör faktiskt det. det är fan inte roligt längre.
känns som man bara står och stampar utan att komma nånvart. det bara finns där i bakrunden och känns som vi tror att nån annan ska ta tag i det för att vi inte orkar.

det är lättare att kämpa för något när man känner att man är två om det.
det är lättare att kämpa för det
om man känner att den andra personen kämpar helhjärtat också.
det är lättare att kämpa när man är glad.
det är lättare att kämpa för något man tror på. och jag tror.
iallafall ett litet tag till.


låt oss bara ta tag i de här nu så vi kan
släppa det och gå vidare om det inte funkar.
image299
och ja, jag tror du ska känna dig lite träffad här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback