feel so hot when it's change

Idag har jag blivit dagis-"fröken" haha.

image349

Jag har gjort pärl-armband, gått på orientering runt fotbollsplan,
blivit inbjuden till en konsert i ett litet rum där det luktade barnfis blandat med apelsinskal
(fick t.o.m en billjett med mitt namn på: "matillda")
konserten blev dock inställd för sångaren hade glömt texten. tror det var The Ark Hmm..
Och så har jag ätit mellanmål, 3 knäckemackor med kaviar.
Händelserik dag, och imorgon blir det ett nytt försök med konserten i fis-rummet! längtar..

dock gjorde jag ju fetaste tabben. skulle ta min jacka och skor och gå hem, va sist kvar och skulle stänga. så ser jag att någon har glömt sin mobil i ett fack, och tänker "vemfan glömmer sin mobil DÄR?"
jag går ut, larmar och är nöjd över att jag hade klarat larm-mackapären osv. hör det pipa, som det ska göra, känner på dörren och NEJ. fanfanfan, känner förtvivlat i fickorna..varfan är mobilen?!
jo, den har en mysig liten natt bredvid den andra kvarglömda mobilen på hotel (läs fritids) "bläckfisken".
bra matilda, bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback