du, bara du.

jag gillar.
jag gillar att du inte klagar på min kropp, eller tycker att det är något jag ska träna bort, slimma mer eller dölja.
jag gillar att du har en stenhård fasad, men att du bryr dig under ytan och tillslut låter det komma fram.
jag gillar att du anstränger dig för min skull, och skriver gulliga grejer fastän det inte.."är din grej".
jag gillar när du tittar mig sådär i ögonen och klappar mig på kinden.
jag gillar att du ibland ringer även fast du inte vill någonting.
jag gillar att du skrev att du skulle kunna göra allt för mig.
jag gillar när du pussar mig på pannan när jag ligger och sover.
jag gillar att jag kan lita på dig till hundra procent, och att du kan "hålla nått för dig själv".
jag gillar att du är lika galen som mig. (saker som man inte skriver ut officiellt =)
jag gillar att du inte är som andra killar.



jag gillar dom där små sakerna, som man inte ser så ofta..
som man går och längtar efter..
helt plötsligt kommer dom,
och det fucking bubblar.
komplimanger som inte strös med vinden, stannar kvar längre och ger ett starkare intryck.
jag var lite anti mot det i början, men åh vad jag gillar det nu!!
hej hej fjärilar.

förstå. att du är bra för mig.
du ger mig visst det jag vill ha.
du bryr dig om mig,
och det är allt jag letar efter.
jag är helnöjd you crazy boy.


jag var ju för fasen skitstolt över att få vara med dig.
varje gång jag såg dig i skolan, så tänkte jag
"yeah, de där är min mann"
när man såg att en del flickors blickar följde dig när du gick förbi dom,
fasen va stolt jag kände mig.
men säg inte att du inte kan ge mig det jag vill ha,
jag kanske har vart dålig på att visa det, 
men det har du.
jag är fortfarande skitstolt över att ja fick vara med dig såpass länge som jag fick.
jag och bara jag.
det betydde.
du betyder.

Kommentarer
Postat av: lelle

aaaw :/

2008-02-14 @ 02:01:58
Postat av: EricaB

aaw va gulligt (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback