dom visslar me' mig bah

svart eller vitt?
 


okej,jag har ett jävligt vitt rum. MEN, jag är svag för svart-vitt. riktigt svart-vitt alltså!
så jag har änna fastnat för den svarta!
det är inte en sån stor hylla, den finns i typ 3 storlekar och detta är den mellersta.
den minsta har iof bara två rader med hyllor, for the record.

idag glodde jag igenom mamma och ockes bilder från italien. gah, va tråkiga haha.
det var typ..berg, berg, lite träd framför ett berg, kort på hotellet, oskar som äter (x10)
men en va lite..småsöt.
image331
och här sitter jag nu
 med ett jude-arbete
upp över öronen. en
redovisning på
en timma?
kan bli intressant. not.
för övrigt tror jag inte
på nån gud.
jag har blivit
allergisk mot religion,
efter alla somrarna
i halmstad.
näh, usch säger jag bara.


schtekaren

om ni har någon bra idé på
födelsedags-presenter
till det andra könet, så let me know!
idag ska jag och orre-borre kolla på andra avenyn och gossip girl,
och mysa med kanel-bullar! :D

lööööve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback