alla hjärtans dag

faktiskt en rätt ball dag
började med att jag och andrea rånade 8 kronor av en liten unge som skulle panta burkar på ICA, sprang ut ur affären haha.
sen åkte vi och simma, och jag har en sak att säga om det. HATAR DET! fyfan va tråkigt :S hade jag blivit avsläppt i mitten av en stor sjö, så hade ja fan lagt av och kämpa. BLÄ. får dessutom kramp i fingrarna. sen att en del människor pissar i vattnet är inte heller så jävla fräscht ;) Grr...

nordstan nästa, och morsa på linus och majk-i-lajk. blev väl att man stanna lite längre än att morsa så att säga, men de va fett ball och tack vare majk har jag blivit grym på innebandy!  toppa 77km/h tillslut. not bad (H)

dagens hjälte är fan linus som bjöd på pizza :D
kan han va den goaste killkompis jag har? mycket möjligt.
en riktigt bra alla hjärtans dag med andra ord =)
image315

Linus

Kommentarer
Postat av: EricaB

aww du hade en bättre alla hjärtans dag än mig (: good good (=


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback