''stormen per''

det var faktiskt det fulaste namnet på en storm på länge...

fast rätt roligt ändå hehe.. ballast är faktiskt att se bilderna på vad stormen har orsakat..
träd
träd vid stommen

jag var ute i stormen förut när jag &andrea var på handboll, och farligt var det inte tycker jag ej.. klart håret blåste lite, men det var ändå rätt varmt!

andy
andrea, i stormen - per


och jag har redan fått vårkänslor, känn på den liksom =D

match i lördags, gick helt okej.. 4 bollar i baken (egentligen 3 eftersom domaren dömde ett stolpskott som mål) är från våran sida helt godkänt mot sävehof tycker jag..

efter det var det tjej-kväll med andrea & linda. sedan bar det av till daniel för att kolla på sing-a-long, som var sjukt kul denna veckan!!! skrattade mucho!! =)

söndag, match med andrea och STRÖM-AVBROTT!
det började med att vi inte trodde vi skulle kunna åka och kolla på match eftersom lindas syster sa att inte bussarna gick.. efter andrea fjäskat med sin papí och fixat skjuts, märker vi när vi kommer till centrum att bussarna visst gick. bra bra, då kunde vi iallafall ta oss hem =)
strömmen kom tillbaka när vi åkte ungefär, men hann gå igen innan jag kom hem. fick värma min mat över tända värmeljus!! tog 10 minuter ungefär, hehe.

så jag underhöll mig med att kolla på svenssonsvensson-filmen på den bärbara dvd:n som, som tur var, var laddad. och jag fick tillochmed lite engelska-bok läst så det var helt okej.. när jag började bli uttråkad kom strömmen tillbaka, och vi har haft den i 40 minuter nu ungefär.. =)

hoppas ni har klarat er därute i PER, hähä =P
/tuldaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback