skor igen

nu var det dags igen.

mitt sko-tjat.. =) men nu har jag nog faktiskt bestämt mig:

söta
200 kronor på skopunkten.
det är ju ett bra pris, men jag vill ändå inte köpa ett par skor bara för att dom är billiga. då tar dom bara upp plats hemma, haha.
men då, valet&kvalet.. det är ju ta 3 betala för 2-rea på skopunkten.. pappa har tittat ut sina tofflor och jag får två par skor då. stövlarna och..
ballerinas
FÖR-resonemang: dom är ju så SÖTA! och jag har letat efter fina ballerinas ett tag nu.
MOT-resonemang: 250:- och titta på sulan?! jag tror jag kan hitta ett par med bättre sula som inte slits så fort..
pumps
FÖR-resoneman: dom är snygga, och dom är klassiska. inte skyhöga och inte spetsiga eller helt runda. dessutom är det bra pris. 250:-

MOT-resonemang: jag går inte i såna höga klackar?!?!!! fast vad vet jag, ja tycker det är snyggt, och det är faktiskt vinter nu.. jag skulle inte kunna gå med dom på vintern. så till sommarn kanske dom är perfekta?? passar ju bra i annat fall om man ska på fin-middag, familje-"partaj" eller liknande =P


take caare! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

skorna längst ner har eva! det är skitsnygga, och jadå man kan gå i dem jag har allt testat ;) Hoppas du får en bra helg sötis, puss o kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback