skolan,skolan, skolan

kommer den någonsin att ta slut?!

nej, det känns verkligen inte så. har precis haft prov.. företagsekonomin.. det är svårt att säga hur det gick, men jag kommer nog inte få det där VG-betyget i företagsekonomi B iaf, det är en sak som är säker =( ^^

känner inte för att skriva så mycket idag, mer än att ja ska ta det lugnt ikväll och läääääsa.
ibland behövs det faktiskt inte ord..


http://www.hannamarias.blogg.se

vill återigen göra er uppmärksamma på livets lilla/stora gåta. jag saknar ord för denna tjejen, det är inte klokt.
 ♥


cést la vie

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad jag tycker om dig

2007-01-23 @ 18:16:14
Postat av: LARSIE

oooh en hemlig beundrare ;) haha..


en liten fråga bara. hur skriver man kommentaer så att det kommer från min blogg?:P

2007-01-25 @ 18:28:49
Postat av: Matilda

anonym (johanna): jag tycker om dig med!! det vet du (L)

linda: man skriver sin länk i rutan "URL" :)

2007-01-25 @ 19:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback