familje-helg

ja, det har det faktiskt vart =)

helgen började med dubbel-fika, och sedan mys med eric på kvällarna.

fredag:
SP1C fika, alltid trevligt att träffa dom brudarna! kul att mitt bank-kort inte funkar, det har blivit av-magnetiserat IGEN. jag orkar inte. tur då att man har så snälla kompisar som skrapar ihop till en stor neger-boll till mig =D dagens goda gärning.. (saknade dock johanie..)

nathalieeee
nuttzon, alltid lika vacker =D
rosen 
sööött!

på kvällen var det beck med eric som gällde.. (typ..
ibland fattar ja ju inte själv att det bara slår tillbaka på mig själv , en del saker! hur nyfiken jag än är..!! skärp dig,matilda!)

lördag:

fika igen, med ingo, linda och lite andrea =)
sedan blev det en liten sväng på stan, och ja kunde inte ens köpa en tröja som var nedsatt till 21:50.. hur go är den då?! hrm... (materialist javisst)

fika
jag&linda leker..psykolog?!

på kvällen där var det släkt-kalas =) kollade på heartbreak hotel och FAAN va mormor skratta!! hahaha, hon är så skön.. filmen däremot var väl okej,men ingen stor-höjdare.. den hade konstigt slut? jaja..

ocki
hur stolt var han inte då =D
okan_hockey 
kl 08:14 =P


idag:
idag var det tidig uppstigning och en liten truddelutt för lillebror.. sov lite till och sedan bar det av till 'innebandy-kalaset number one'.. eric fick agera domare, vilket ja tycker han klarade av med betyget godkänt, höhö.. 

målvakt 
han var grym straff-räddare =)
food 
aaaall mat & godis.
innebandy.kalas 
match
osk 
10-åringen


och släktkalas #2, eller min lillebrors (halv-lillebror egentligen, inte samma papi) kusiner.. mina "f.d plast-kusiner" om man kan kalla det för de, hehe. dom kom och hälsade på, och dom har jag inte sett på ett antal år så det var trevligt =)

idag var jag duktig och övningskörde fastän det var halt ute.. och vad händer?! får inte bara EN STOR sån polis-buss efter mig, utan sedan kommer den ANDRA polis-bilen!! och vi var fler än 2 i bilen, vilket inte är tillåtet egentligen.. men jag klara mig, får lite panik när dom dyker upp i backspegeln bara =P

imorrn blir det föredrag för mig, snark.. men missar iaf naturen, hihi.

hoppas ni har haft en bra helg!! =)


         i like =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback