en SKÖN dag

ÄNTLIGEN!!! äntligen säger jag bara!!! ihh

idag fick jag min älskade väska som jag trånat efter!!! och till ett bra pris!! jag låter nog som en materialist i detta inlägget, men men.. det får bli så helt enkelt..
jag såg väskan för 3 månader i en sko-affär i skene när vi spela serie-match.. sen dess har jag varit KÄR. och idag hände det. malin hittade den i göteborg för halva priset!! (den var dyrare, typ 200kr dyrare, i gbg) men nu kostade den 300!! och jag som hittade den för 400 första gången!
så nu är den äntligen min!! =D
och va skönt att se att de faktiskt lönade sig att inte impulsköpa haha..

i affärenBAG
och så gjorde josefine min dag komplett! för vad skulle jag gjort på terminalen i en timme utan gossip-böckerna hon lånade ut till mig idag?! ohh det var heaven! läste ut 3an idag.. den var BRA. och det som jag tyckte slutade dåligt i 2an blev lite bättre i 3an =)
(hoppas ja inte avslöjat för mycket nu, hehe)

hugs hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback