en segis dag

ingen skola för mig idag..

idag var jag så trött, dessutom försov jag mig..och så måste jag plugga till arkitekturprovet imorgon =/
jag orkar inte med skolan!! har gått typ 2veckor snart, och har ändå mycket att göra =( suck...

matilda vill ha! :
bodybutter(
www.bodyshop.com)

det ska bli sommarens lukt! den ska jag ha HELA sommaren! en såndär lukt som man tänker tillbaka på sommaren 07 med, hihi.

ugly betty ikväll, how I längtar!! det var ju riktigt spännande förra avsnittet :O

/matulda

Kommentarer
Postat av: Madde

Idag är jag väldigt seg :)

Postat av: Matilda

Madde: visst är det härligt ibland :D??

2007-01-16 @ 21:48:21
Postat av: Löken

oja body butter är himmelriket =)

2007-01-17 @ 13:58:05
URL: http://annass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback