en ovanligt vanlig torsdag.

nej helt vanlig är den ändå inte.

idag består torsdagen av företagsekonomi B-plugg & lite "du är vad du äter" och ingen träning hör å häpna... eftersom bara jag,malin och sarah hade planer att gå på den och att de kanske skulle storma idag igen, så ställdes den in.. jippie, jag slipper plugga lika mycket i helgen (som ja ändå inte gjort iof)

jag har kommit fram till att när jag pluggar, så får jag äta precis vad ja vill och nästan hur mycket jag vill :D (fast idag banga jag faktiskt chipsen) och att man blir sjukt mätt på oboy..

och har vi fått nya köks-luckor, köker ser verkligen nytt å fräscht ut!!  =)

köök

i helgen fyller lillebror 10 bast. jag har ännu inte köpt något, och har inga planer att göra det. har man inget bra uttänkt att köpa kan man likagärna strunta i det. han önskar sig ändå bara "bionichles" jag vet inte hur de stavas, men sånadär legogubbar för typ 150 spänn eller va dom kostar! hoppas på att eric bränner dom där filmerna så att han kan få dom av oss.. =) och han ska ha innebandy-kalas på söndag också.. klockan 12 !!! jag funderar på att ha hand om musik eller något sånt istället, haha..

sött


ha en bra helg =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, i helgen fyller min lillebror 8, han ska ha bowlingkalas - vi kanske kan planera vår dj-uppsättning tillsammans ;) Syns imon hoppas jag, Puss o Kram!!

2007-01-18 @ 21:08:32
Postat av: Anna

haha vilken söt inbjudan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback