en dag i väntan

ja, sannerligen!!

dagen började med att jag var för tidigt i skolan och satt på toaletten och läste för att ja skämdes över att ja var där för tidigt.. bara jag och ylva yxa, då är det illa!!! (och va gjorde hon där 5 i halv 8 liksom?!)
jag slutade vid härliga 12-snåret, och jag ´ville hem och SOVA!! när jag är 20 meter från grinden, upptäcker jag att mina nycklar inte ligger i fickan!! :|

jag fick vänta 1 ½ timme på att nån skulle komma hem som ja kunde gå till, annars hade ja fått vänta på pappa 5 timmar i regn. (okej ja satt under tak) jag gick hem till Daniel som tur  var och kollade på sandor/ida.. jag går hem vid 4 som pappa sa att han skulle åka hem  vid.. han kommer hem vid 5. punkt. men han hade iallafall pizza med sig.. :D

nu ska jag träna bort dagens och gårdagens och morgondagens pizza, haha. jag måste skära ner på pizzan =P

imon ska jag köpa min härliga väska som malin har hittat till mig på rean! ÄNTLIGENN!! thanks Jum..
och thanks orsa, igen, för taket :)



hugs ♥

and by the way... hur härligt är inte detta då:
http://www.plazakvinna.com/news/entertainment/?ID=258
men jag håller med en kommentar där, hoppas dom inte gör en floppfilm.
♥sexandthecity♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback