dagens pärla! x2

''jag'' har hittat världens roligaste program!

jag ska göra slut-projekt i arkitektur, och ska inreda en lägenhet. kom inte på något bra sätt att redovisa skiten på, men då kom eric med ett tips om ett bra program på internet.. (ladda ner på
http://www.boconcept.ca/DESIGN_YOUR_HOME-70149.aspx)

och det är lösningen på mitt problem :D plus att det är fett roligt!!

try it!!

och tack till Cassandra, som hjälpte mig med musik på bloggen som ja hoppas kommer snart! =)


mina kreationer, är inte riktigt klar än =P
hall
hallen. fast ska vara utan dom små svarta plupparna :Psovrum 1
sovrum 1
vardagsrum
vardagsrum

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken jävel du var på att snickra ihop snygga rum då!

2007-01-30 @ 21:15:17
Postat av: nicholina

Jätte snygg design.:!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback