ps. jag ler fortfarande

en lista =) (ni har nog sett den förut)

Min kvinnliga sida:
[  ]
Köpt en hårfön? nej men använt?
[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
[x] Pratat känslor?
[x] Tänkt på att matcha mina kläder?
[x] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende?
[x] Ringt upp en person utan konkret syfte?
[x] Funderat på namn åt mina barn?
[  ] Insett storheten hos Barbra Streisand? vem är hon liksom?!
[  ] Druckit Cosmopolitan? men sex  on the beach (A)
[x] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"?
[x] Sett två avsnitt av "Sex and the city"?
[x] Känt mig sugen på en kopp te?
[x] Känt glädje över att få blommor i present ?
[x] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ?
[x] Blivit arg utan anledning?
[x] Gråtit efter 9 fyllda år?
[x] Brytt mig om H&M:s val av modell?
[x] Pratat skvaller?
[x] Varit arg/sur utan att tala om det?
[x] Kramat en kille?
[x] Dansat?
Totalt: 19 poäng

Min manliga sida:
[x]
Ljugit om hur mycket jag har druckit? haha.. alla har vi vart unga (A)
[x] Ätit en blodig stek?
[  ] Läst en biltidning?
[x] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?
[x] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det? ..och ibland glömt
[  ] Skött grillen under en grillfest?
[  ] Läst en bok av Jan Guillou?
[  ] Läst ett nummer av slitz?
[x] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
[x] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza? hahah
[ ] Gått på en Ulf Lundell-konsert ?
[x] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?
[halvt] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna? har inte sett alla die hard
[x] Diskuterat bröst?
[ ] Gjort lumpen? har funderat på det.. =)
[x] Läst nick hornby? är det killigt?! :S
[x] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
[x] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?
[ ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?
[x] Lagat någonting på egen hand?
[x] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan? men på handbollsplan =P
[x] Tävlat i att dricka öl? kan man räkna ölspelet? ja det kan man nog..

Totalt: 14,5 poäng

hehe, ja det var ju spännande =P

kram på er!


Kommentarer
Postat av: boobie

ööh ofta du inte har gråtit sen du va 9 år matilda? :P
kul förresten att jag blir lika manlig som kvinnlig enligt den där skiten ^^

2007-02-01 @ 23:08:12
Postat av: Anna

Hehe jag håller med boobie. Du missuppfattade nog frågan lite. Nån lite skvätt har du nog klämt ur ögat sen du var 9 inte sant? ;)
Puss och kram ses i skolan

Postat av: hanna

vilken otroligt snygg blogg du har!! :)

2007-02-01 @ 23:37:21
URL: http://hannamartola.blogg.se
Postat av: Matilda

anna & boobie: men dom menade väl efter man slutat högstadiet eller?? haha.. de är ju ni som missuppfattar ;P

hanna: tack tack :D

2007-02-02 @ 13:40:00
Postat av: Matilda

haha okejdå, ja erkänner jag hade fel ;)

2007-02-02 @ 13:44:47
Postat av: mella

hahaha! du är ju rätt manlig ändå:P mer än sigrid iaf.
puss

2007-02-04 @ 17:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback