jag är ihop med en..nazist??

nej, inte riktigt vaa...

men det var vad min käre pojkväns fader trodde när han kom hem med snaggad skalle i tisdags. så torsdag, fredag bodde han hos mig - ja, han blev utslägd :P

jag fick en smärre chock i skolan, I believe my words where: "nee!!  åhh fyfaan!" och sen gick jag med raska steg därifrån :P stackarn.. menmen, det växer ut. och jag har faktiskt vant mig mer nu =)

hoppas bara han snaggar sig innan han åker med sina grabbs till sunny beach!! haha.. som hans mamma sa: "då är det ingen tjej som vill ha honom.. matilda de är ju jättebra?!" sköning den där, haha!


före:
 
efter:   

nu väntar en skol-vecka.. usch usch. vi fick iallafall matteprovet flyttat till nästa vecka - gött det! =)

ha de bra och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Jessica

ja, månaderna är kul att ha koll på :D
kärlek e mysigt!:D

Postat av: elin

Hehe äh, behöver inte va nazist bara för han e snaggad :P Snygg blgg du har förresten o den där mobilen e skitbra så satsa hårt ;)

2007-02-27 @ 12:47:28
URL: http://elinnnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback