el fin de semana

den blev lite..rafflande

tack och förlåt för i fredags älskling! du får mig att känna mig trygg! <3

imorgon är det alla (stj)hjärtans dag och min baby kommer inte förrän på torsdag, men ja ska nog se till att fira den med lite roliga brudar istället! kan bli partyball!! =D

ingen mobil blev det heller =/
får hoppas att pappa bestämmer sig för att de visst är bra att ha uppladdningsbara ipod istället för vanliga batterier =P



idag var det hockey med seb&add =) var tom "stort fan" och målade frölunda flagga på kinden..så förlorar dom med 0-6 whiee..
på bussen hem satt en aningens påverkad herre och kommenterade frölunda-flaggorna..
"det är ju blulgarien!! ser du inte.. gul, blå och röd.. bulgarien!!"
"nej nej e de inte vit" (sägeer den andre)
"nej, ANDORRA ÄR DET!! är du från andorra?! hur har du hamnat här? du vet inte...? nene.. så e det.. man hamnar lite varstans.. och så har man ju en älskare i varje hamn"

skratta så vi höll på att dö =P de gjorde tom herren med den stora burberry-resväskan framför oss =P
ja så kan det gå..
puss á kram =)

Kommentarer
Postat av: Johanna Ivarsson

Hoppas du får en kanon alla h-dag!! jag är verkligen nere för att jag inte kan komma, jag hade tyckt det var så kul.. Men vi får ta igen det en annan gång!! Pussar o kramar hoggis!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback