tema..

..svart vitt.

jag har äntligen kommit på ett coolt sätt att inreda mitt rum =) svart och vitt ska det vara! sedan kan man ju ha en liten färgklick någonstans, i typ rött eller rosa.. mm me like.
 (tänk om man hade ett kontor va..)
snyggt,enkel och elegant.
har börjat lite smått och inskaffat en "ljusstake" och svarta värmeljus och även satt in lite svartvita kort i ramar. Snart kommer en ny lampa, och till jul (förhoppningsvis) en ny klocka =) känns skönt att för en gångs skull kunna köpa saker som inte är så dyra, om man jämför med att vara beroende av att handla kläder =P

för övrigt är ordning&reda en grymt bra affär! är inne på min andra almanacka därifrån nu =)

älskar den!

nu har de fått in massa nya i olika färger, i skinn och med tyg på.. även denna i ormskinn tycker jag är otroligt söt


något som är himlans käckt i mitt fall är alla söta lådor/boxar man kan köpa.. jag har så mycket småplock så jag borde få undan lite av det..


OCH så har jag blivit kär i en papperskorg :D


jaja, nu ska jag kila till bädds :D kommer mer bilder imorgon, tro mig - det tar aldrig slut!! :D

godott!

/tolddda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback