sjukligt roligt


gaaah va kul!
(från tjuvlyssnat.se)

"Aah, minnena från när oskulden rök: Jag... han.. hans mamma"  

Busslinje 2, Jönköping

(Två fjortistjejer sitter och diskuterar den ena tjejens tvillingbröder.)
Fjortis 1: Men tänk om en av dina bröder har en flickvän och hon kommer på besök när han inte är hemma. Då kanske din andra bror öppnar dörren, och sen börjar de hångla
Fjortis 2: Usch säg inte så..
Fjortis 1: Men du har ju också hånglat.. och till och med haft sex! Hur var det?!
Fjortis 2: Men sch.... inte i bussen!
(Fjortis 2 börjar ändå prata om hur de hade gjort det.)
Fjortis 2 (slutligen): När vi hade hållit på i ungefär 20 minuter stoppade hans mamma in ett papper där det stod 'Ni behöver inte vara oroliga, jag kan hjälpa er med era frågor efteråt'.


Hon tänkte på en helt annan hjälpande hand  

Lågprismarknad Hajen, Varberg

(Man 40+ hjälper en kvinna att ta ner en påse chips.)
Kvinnan: Ååh, tack!
(Mannen ler och ser nöjd ut.)
Dotter 3+: Hjälpte du henne?
Mannen: Ja, det får man göra ibland.
Dottern: Vet mamma om att du hjälpte henne?


Storleken har inte betydelse, det är hur man ligger som räknas  

Pendeltåget från Södertälje C

(Tjej 20+ och kille 25+ sitter bredvid varandra och för en livlig diskussion hållandes i hand)
Tjejen (besviket): Men din är så liten!
Killen (stött): Det är den väl inte alls det! Det är du som vill ha för stor!
Tjejen: Inte så sjukt stor, men det ska ju vara skönt. Inte obehagligt.
Killen: Det blir det ju om den är för stor. obehaglig alltså. Du är så omysig!
Tjejrn (förvånat): Är jag omysig bara för att jag vill ha en stor säng?!


"Det är inte den tiden på året gumman, men det kan ha med Halloween att göra"  

Buss, Malmö

(Mamma 35+ och dotter 5+ går på bussen, där det står två kvinnor med slöja. Dottern stannar upp och tittar storögt på de två kvinnorna.)
Mamman (irriterat): Kom nu! (fortsätter bak i bussen.)
Dottern (ropar högljutt): Mamma mamma, det är påskkärringar på bussen!


Ryktet om Sveriges allvarliga I-landsproblem hade spridit sig  

Åldersdomshem, Stockholm

(Två damer 80+ sitter på ålderdomshemmet. En mörkhyad undersköterska tar hand om dem.)
Dam 80+ #1: Det är så jobbigt med de här utlänningarna, man förstår ju inte vad de säger.
Dam 80+ #2: Jag tycker du ska vara tacksam! Hon har faktiskt åkt ända från Afrika för att hjälpa dig!


Bokmässan-special #2  

Tåget mot Göteborg ifrån Malmö (under bokmässan)

Kvinna (i högtalarröst): We are going to have an extra stop in Gothenburg. We will have a stop at Liseberg because of the...the...the mess. Ehm, because of the mess with books. This stop is near where the mess is.


"Och till efterrätt kan jag prova er nya pajsmak, konkelbär"  

Burger King, Avenyn, Göteborg

(Full kille 20+ ska har precis beställt ett mål av en nybörjar-expedit 18+.)
Expediten: Var det bra så?
Killen: Ja, eller nej fan, kan man få flänsost på burgaren?
Expediten (ropar automatisk till chefen): Har vi flänsost till Whopper meal?



/ett skratt förlänger livet! : D

Kommentarer
Postat av: Anonym

du, det där med boken låter perfa! jag är snart klar med ettan här nu, så gör jag som du med tvåan, snabbläser ;D och sen tar vi trean, planerat o klart =) take care my love

Postat av: Anna

MATILDA DU HAR SKAFFAT STIG! HAHAHHAHAHAHHA bäst *hjärta*

2006-10-18 @ 21:08:00
URL: http://dobidoo.blogspot.com
Postat av: Anna

Du behöver inte oroa dig över stigs kvällföda. det har jag ordnat ;P jag har matat honom. REJÄLT.

2006-10-18 @ 21:11:13
URL: http://dobidoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback