shoppaaat.

idag har vi haft shoppingdag! :D
big time shopping rättare sagt... eller iaf Linda :D jag handlade iof litegrann jag också minsann,men hon handlade helt klart mest.. :D
fick iaf inhandlat nån sak som fanns på min "lista" igår =)

en litet ljus, fast det är lite annorlunda.. får ta en bild på det imorgon och visa :P

för övrigt blev det en grå tröja från H&M,
ett svart ljus,
present till pappa (guldiga tallriksunderlägg),
3 runda suddigum från ordning och reda för 2,50:- :D haha kap!,
och ett lånt ribbat linne att ha under tröjor och dylikt nu när det börjar bli lite kyligt ute, från H&M.

nu skall jag gå och nana, blev hård träning idag =)
match till helgen, woho! jag längtar über-mycket haha =D

/tuuuuuuulda
kärlek till er homies ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback