repris..

dagens.

.. bästa: JAG PRICKADE G-GRÄNSEN PÅ MATTEPROVET!!! :D
.. besvikelse: när jag missade bussen med typ 3 minuter från skolan... =( 
.. trevligaste: pappa hade bakat 40 kanelbullar när jag kom hem!! mmmumma!!
.. tråkigaste: företagsekonomi-lektionen....
.. inköp: 5stycken små marabou-choklader för 10kr - har 3kr kvar på mitt kort (A)
.. sötaste: att eric har bränt 'over the hedge' för att ja ville se den (L)   (fast den nog är bäst på     svenska)
.. uppmaning: ta vara på livet!! (kan inte sägas för många gånger!)
.. väntan: väntar på min baby som kommer halv 9! och på 'DUO JAG' på idol!! =D
.. musik: teddy geiger!
.. undran: varför man inte får göra omprov i spanskan..? (när man missat provet)
.. skratt: när boobie hade en blå prick i pannan och vi lurade honom att vi skrattade åt hans finne.
"haha, du typ dör av skratt för att jag har en finne på näsan?!"

kolla in mina scary ögon på detta kortet :D


matolda
matildaolsson - ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Döh! Pricka g-gränsen det är ju fan respekt! Grattis, jag ska bli som du.

Postat av: boobie

ja det var jävligt roligt heeeeeheee

2006-10-22 @ 02:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback