morgon+kaffe+jobbig fågel

idag hade jag en lektion..orkade inte gå på den.

tänkte att jag skulle plugga ÄÄNDA fram tills min match ikväll kl 9.. men här fastnade jag.
ingen panik änsålänge, men jag är ju rätt bra på att skjuta upp saker..
skickade efter kort igår från fuji, kulkul..längtar alltid tills de kommer.. även om jag har dom på datorn så är det så kul när man plockar fram dom ur det gröna kuvertet, och man ser den fräscha vita ramen runt.. då är korten på riktigt! mumma... satsade även på 2 förstoringar också =)

denna underbara människa ska bannemig ha nobel-pris eller något!! hennes underbara låtar! oh jag dör..
("nu har ni två dött ungefär 3 gånger var idag..!")

maria solheim

Maria Solheim - Too Many Days
Maria Solheim - Lady Of My Life
Maria Solheim - Barefoot


(har en liten feeling om att de är musik som anna-panna skulle gilla =D)

M A T I L D A

Kommentarer
Postat av: boobie

wow, de va fan ganska bra musik :D too many days va bäst och lady of my life var minst bra!
synd att ni torska btw

2006-10-26 @ 01:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback