jahopp..

så sitter man här igen

ind-val, skoltidning...yeah..gör ingenting för vanlighetens skull..eller kanske lite efterfesten då =)
de är  bra på ett sätt, för då får man tid till annat, precis som studiestugan i nian där man gjorde alla läxor.. gött som fan.. för nu äre ju då på detta lilla vis att någon (utan att nämna namn,för att skydda de oskyldiga) har glömt göra läxan för att någon (utan att nämna.....) satt och räknade matte hela eftermiddag/halva kvällen igår.. så jag får skriva en halv A4 om hur mitt helvete ser ut nu istället... gud, vilken töntig läxa egentligen.. men aja, man ska inte klaga..de hade kunnat vara värre =)

brukar ni också få såna där jag-är-kär-rus ibland? det är härligt!!!
tack eric standár

tack
Linda Larsson
tack Andrea Maljukanovic
tack Johanna Ivarsson
tack Anna Hulterström
tack Eva Rosquist
tack Matea Maljukanovic
tack Jonatan Hellman

Kommentarer
Postat av: Anna

tack själv

Postat av: Anna

Det går inte att göra hjärtan så nu skriver jag åter igen...

Tack själv *hjärta*

2006-10-18 @ 11:14:56
URL: http://dobidoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback