I'am not the only one!

snart kan vi bilda klubb!

"Har tänkt lite på det där, det där med svartsjuka. Ush va det är fjantigt egentligen. Jag har rätt mycket killkompisar, men tänk om Erik skulle säga "jag ska och fika med xxx", jag skulle ju fåt fnatt å bli tokig. Oja.
Klart jag litar på honom, men inte på henne. Jävla bedragerska, låt bli honom.
Fast egentligen är det nog inte så farligt. Inte så länge hon e snäll, fredlig och tja låter bli honom!
Haha."

Anna anna anna, vad ska det bli av oss.. vi kommer sluta som ensamna singel-mammor som har blivit bedragna och lämnade med en stor villa med sjukt stora skulder, en hund som har fått rabies och måste hållas inspärrad och har gått upp i mat-kostnader, och med typ 5 barn som alla har hål i tänderna och måste få tandställning när de fyller 20 som vi måste betala,bara för att vi inte har råd med bamse-tandborstar som kostar en förmögenhet och barnen vägrar använda några andra.. plus att de vill ha den nyaste bamse-tandkrämen...
usch....man kanske ska tagga ner på alla funderingar när de gäller svartsjuka......eller hålla dom för sig själv åtminstonde...

jag säger ju det, efter 4timmar med matte-plugg..man blir galen!! (galnare?)

/ tuuulda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback