höst,höst,höst

finns det något som heter höst-förkylning?

för isåfall har jag nog fått det.. =( har jätteont i huvudet, och bombar-förkyld! usch och fy...
men tränade idag, det gjorde jag =) lite jobbigt i början, men det funkade la.. tack till de två panodilen!
ska kolla tempen imon så kanske jag slipper matte-provet på torsdag, haha.
nej, jag ska faktiskt skärpa mig i skolan! (efter matte-provet, för där fattar ja ingenting..eller lite seriös är jag, ska på mattestuga imon =D)

skool
jag gillar faktiskt inte geografi.. och jag gillade inte Lars heller..!

/tuldaa ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tulda, Lasse var bäst! =D

Postat av: Anna

Larsa var la kul Matilda.
Haha. Klockren sp1c-bild.

2006-10-17 @ 07:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback