fredag,lördag,söndag

mysig helg.

fredag -
städade lite på mitt rum, (gosh va ja e duktig haha)
var med min baby och hade e+m-kväll <3
kollade självklart på idol och även 'over the edge' måste säga att den redan nu är lite tjatig, och INTE lika rolig på engelska...

papper

alltså, ja rensade en påse med "viktiga" papper som ja sparat sedan 1an.. herregud va papper som går åt i skolan slog det mig då!!! dessa papprena är ju bara mina papper, tänk då hela skolan, plus att man slänger ut hela skåpet!! oharre......

lördag -
var tvungen att ställa väckarklockan..hatar det.. men de ja hatar mest är när mamí eller papí kommer in och väcker mig med några (ibland) klocka visdomsord.. typ 7minuter INNAN jag ska gå upp!!! eller bara frågan.. ''vad har du ställt väckarklockan på?'' -det märker du liksom!
jaja, match i vilket fall.. (ja kom försent, missade samlingstiden men de gjorde inte så mycke för vi samlades så lång tid innan..) vi vann i vilket fall =) =) !! med 2mål,men matchen var jämn.. stog bara 3-2 till oss i halvlek hehe..

referat från hemsidan:
"Matchen mot Baltichov
Ett helt annat Härryda än sist. Nu fanns det glöd i försvarsspelet och alla jobbade för varandra, trots lite problem på våra ettor så såg det väldigt bra ut. Ett bra försvar och en bra målvakt gjorde skillnaden idag. Trots väldig lite mål framåt så tyckte jag ändå att vi kom till lägena, Vi hade hyffsat tålamod och trots att Baltichov spelade grundt 6-noll så fick vi många lägen på linjen. Mia gjorde något mål och Linda tre-fyra mål plus att hon fixade fyra eller fem straffar Bra jobbat. Matilda tar mycket ansvar och tar många avslut som hon jobbbar sig till själv och kan felprocenten bli något lägre så blir det väldigt många mål från henne denna säsongen. Sarah springer och springer, men vi andra måste börja leverera bollar till henne också. hon sätter dom om hon får dom. Julia måste sträcka upp sig lite så kommer målen även från henne. Det går inte att spela handboll med näsan i backen. Malin mycket bra bakåt, men kan betydligt mer i anfallsspelet. Fan, Malin stick in näsan och ta för dig. I övrigt så behöver vi mer aggresiva på alla positioner för att det skall bli riktigt bra, men det kommer.
Extra plus idag till Matilda, Julia,Linda L och Christina i målet.

Konditionen tjejer, konditionen måste förbättras för många av våra matcher kommer att se ut så här i år.

PS: Tyckte det var mycket dåligt att inte fler föräldrar kunde vara i hallen, det enda krav som ställs på dom är att hjälpa till två till tre gånger per säsong med vårt matcharrangemang. Det vill jag inte se igen skärpning.."

om nån orkar läsa haha..

på kvällen var vi med lindy&martin, och försökte kolla påå vild-djuren men de var bland det värsta alltså!! usch usch!! så vi bytte till hundtricket, så sjukt rolig haha.. de bästa receptet till en bra film; TVÅ snygga skådespelare!!! =)
åkte hem till eric sen, och kollade på kvarteret skatan!! hahaha va ja skrattade!! eric sov =P
(eric har by the way nästan alltid världens stökigaste rum!!!)
 

erics rum

erics rum 2
(bilderna är från två olika tillfällen!! ^^ de kommer säkert flera, =D)



söndag -
lite släkt-middag hos fammí & faffí =)
min farmor är en sån fixare..ska alltid springa och hämta allt när man sitter vid bordet..stackarn, hon sitter inte ner de första 15min på middagen hehe...

famí
(pappa och farmor)

imorgon är det skola igen, och veckan präglas av plugg..fram till torsdag iaf.. naturk-prov :(
men vi har ju å andra sidan inget ind-val så en del av två-timmars lektionerna försvinner ju.. whiee...
höhö...
 nu ska jag mysa med jordgubbs-te, min nya favorit! ♥ 
take care!
tuldaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback