fredag och lördag

konstiga dygn.

ja, vad ska man säga.. kan ju börja med att jag har läst ut gossip boken, och jag blev besviken. inte på att boken var dålig, men den slutade inte som jag ville hehe..

fredag:
deg-kväll hos seb-i-deb med andrea,linda och johan (ibrahimovich). skön kväll, skön kväll...

det började med att vi tappade bort oss, eller vi hittade rättare sagt inte..
vi besökte varje trappuppgång vi såg och letade efter 'S.Johansson'.. vilket vi inte hittade...
när vi sedan var i uppgången Seb sa att det var (vart de inte stog någon johansson) så var vi tvungna att ta en sväng i hissen också det var roligt..
när vi väl kom in kollade vi på american pie/idol.. (seb hade fjärrkontrollen hrm)
och någon åt upp MITT godis.
sägs att andrea&linda fastnade för slitz-tidningar innan vi gick.

sedan skulle vi hem och det var då det roliga började..först måste jag nämna lindas "knullrufs" som seb orsakade med en såndär massage-grej de har i nordstan som man tar på huvet..

vi sprang till bussen, och blev lättade när vi kom fram 2minuter innan bussen ska gå.
bussen åker förbi på andra sidan, och vi står i en trappuppgångs-trappa för det har även börjat regna (som om vi behövde det...)
någon säger:
"skulle inte vi med den bussen?"
".....ehh jo..."
shit, vi har stått på fel sida!! nästa buss går om 30 min, vilket innebar att vi skulle missa nattbussen som gick kl 1, och isf vara hemma halv 4. orka.
det kör förbi ungefär 7taxi-bilar, och linda ställer sig och pekar på dom "där kommer en till!"
en taxi stannar och undrar om vi har beställt.. vi lyckas tjata till oss en resa till heden för 60:- i en taxi som tar 8 pers.. vi säger att vi måste hinna till bussen 10 över. 23 minuter kvar.. föraren säger "jag ska köra snabbt" och vi är framme på 5 min. och vi fick t.o.m stå och vänta på bussen i regnet. men vi fick den goaste chauffören och vi hade otrolig tur! han ville gärna vara med på bild dessutom =)


lördag:
idag var dagen inte lika rolig... eller.. var och fikade med johanna,eva,anna och nathalie. det var både mysigt och roligt att träffa dom igen. saknar förra året, va kul vi hade! bussresan hem satte sig som en klump i halsen..rättare sagt vid delsjömotet ungefär.. tror inte jag har fattat det än, vill bara att det ska bli måndag så fort som möjligt.. tänker på dig, och du ska veta att jag finns här!! ♥
 
att allt plötsligt kan vända..det är helt otroligt! men man måste vara stark, och det vet jag att du är!



hoppas vi kan få till en tjejmiddag eller något i den stilen med girlsen från SP1C... sjukt gött gäng, va ja saknar den tiden!



ta hand om er, och ta vara på varandra! ♥

/tulda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback