ett erkännande

jag är harpan-beroende.

ett par saker som gör att jag är helt knäpp när de kommer till att spela harpan:

◊ essen måste ligga i samma ordning, de har varsin speciell plats.
   spader - hjärter - klöver - ruter
   beroende på vilket ja gillar mest..alltså spader.. de jag gillar minst är ruter.

◊ jag kan inte sluta spela förrän jag ligger plus i dollar.
   ("alternativ → las vegas → kumulativ poäng")

jag måste starta harpan med en gång jag startar windows. Innan något annat program.

knas? njaa..de blir lite mer spännande ;) än sålänge har jag inte fått några fixa idéer när det kommer till Kungen... tur är väl det =)

take care! ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, jag var också helt såld på harpan ett tag. NU spelar jag yatzy på blip.se. Såå kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback