dagens

(förlåt, jag har snott den! men den är bra när man inte vet vad man ska skriva, men ändå är skrivsugen...hur de nu hänger ihop..men iallafall...here it is:)

.. besvikelse: dom där talen som jag vet hur man räknar ut, men som inte vill bli rätt svar!!!!
.. trevligaste: blir nog en mormor-mamma-dotter(barnbarn) dag på söndag!
.. tråkigaste:
.. inköp: INGENTING! =) (jag är ju som sagt pank)
.. sötaste handlig: jontie ska hjälpa mig med matten imon! du är en ängel!
.. fundering: kommer ja kunna/får jag spela matchen på lördag?
.. uppmaning: ta hand om varandra!! (nog så viktig!!!)
.. musik: maria solheim!!
.. väntan: väntade förut på desperete houswifes, men nu är det slut så ja väntar väl på att eric ska logga in på msn =)
.. undran: är inte undran och fundering samma sak :P?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback