ÄNTLIGEN!!

SÅ HAR JAG FÅTT KÖPT GOSSIP BOKEN NUMMER 2!!!

och jag är hur lycklig som helst! 192 lååånga härliga sidor, MUMMA! får läsa den långsamt bara, för den förra läste jag ut på en dag..i skolan =)


köpte en present till mamí också..en söt mugg hehe.. och en (svart) granitplatta till mitt nya svarta ljus =) så nu blir det satsning SVART&VITT!
nu ska jag sätta mig på balkongen (med solen på rätt sida, som mamma fick oss att flytta för) med en filt och ett stort glas varm choklad (min stora svaghet) och bara lääsa. innan det bär av mot skandinavium med A & L för hockey-match =) (blir väl kanske lite läsande på bussen också kan jag tro hihi)

snart blir det väl dags för vinterjacka också?

/tulda

dagens låt:
The killers - Somebody Told Me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback