åh herregud!!!!

mitt hjärta speedar och jag hyperventilerar just nu!!
(detta kommer nog ingen fatta men ändå)



från tv4:as hemsida;
"Husbandet i Idol 2006
- Det här känns skithedrande och härligt, säger Anders Börjesson sångare och gitarrist i bandet Duo Jag."

duojag

 


Det började sommaren 2003, när jag satte min fot på den, som skulle till att bli årlig, första semestern i Vilshärad-Halmstad.
Saras syster ville prompt ha med oss till Tylösand (ungefär 4km bort) på 'after beach' för att titta på ett cover-band.. whot?! tänkte vi.. vad kan vara så speciellt med ett coverband? well, vi gav det en chans och det enda jag kan säga nu är att jag ångrar det inte en sekund!!

åh herregud vilka tider man har haft på bakgården på gessles hotel, i regn och rusk, strålande solsken hundratals knöande människor - ALLA vill se!! man får inte missa det om man är i tylösand dessa 3 dagar!! varje år, samma sak! vi missar det inte!!! vad är liksom det speciella med detta bandet? Mina vänner, detta kallas NOSTALGI ! detta bandet är så långt ifrån andra coverband man kan komma! dem är de enda som kan få igång publiken!! de drar upp folk på scen som sjunger, barn som sjunger, och möhippor/svensexor.. inget speciellt tänker ni.. men ACK så fel ni har!! allt daltande, falska skrattandet och tråkiga människor är det speciella! allt är så äkta!

alla är glada, för alla vet att det är 'nu eller om ett år' som gäller!! detta är rätt frustrerande, jag har liksom inte makten att ens förklara i ord hur mycket stäming det är i namnet 'DUO JAG'

försöker förklara i bilder, för jag är helt enkelt för upprymd ;)
(missa inte fredag 20:00, ett blygt, tyst band kommer vara med, inte desamma, men ja tänker banda iaf!=D)



/en glad tulda!!!




♥♥♥


love


blev ni aningens klokare? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback