en rolig lista

brukar bli såhär när man är trött och har idé-torka:

Höger- eller vänsterhänt:
höger
Humör just nu: ont i magen och trött på plugg =/
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: köttkorv!!
Kläder just nu: pappas gose-tröja, jeans och några linnen :P
Musik just nu: jerry Williams - working class hero
Vad sa du senast: "jag vet inte"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 90-talet när man fortfarande var ett barn
Sommarplaner: masa mig ner till huset i kroatien som jag är dum nog att inte åka till på somrarna!
Fisk eller badkruka: vad är fisk-kruka...aha! :D jag är nog rätt fisk..
Längd och vikt: 165-166 cm. 65 kg
Hur många kuddar sover du med: 1 tempurkudde
Favoritväder: varmt med lite bris
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: en kompis (ge mig tid att fundera på vem),mobilen,vatten
Spelar du nåt instrument: spelade gitarr, kan fortfarande men de är inte så ofta det händer
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: SLÖSARE!
Vem är viktigast för dig: min familj och mina vänner
Bästa film: finns många! =)
Tror på liv på andra planeter: svårt..
Kommer du ihåg din första kärlek: ja
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: nej tyvärr, älskar bögar!
Tror du på mirakel: ja ibland
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: beror väl på situationen..
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, fast det beror på
Hur många barn vill du ha när du blir stor: hehe...vet inte riktig- fler än 1 iaf
Bio eller promenad: Bio.
Är du kittlig: ja oftast :P
Snarkar du? ingen har sagt det till mig än iaf =)
Stjärntecken? vädur
Rädd för insekter? ibland
Äckligaste insekten: stooora spindlar och flugor när de flyger in i öronen när man försöker sova
Största svaghet:
Det här är jag bra på: prata
Bästa bok? gossip böckerna!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? flyga, läsa tankar eller stanna tiden
Vad vill du jobba som? vet inte riktigt.. stå i kassa är rätt kul
Chips, morötter eller godis? chips.
Pizza eller hamburgare? SVÅRT!! :|
Skriver du dagbok? bloggen??
Har du nån flickvän/pojkvän? eric (L)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har piercing, tatuering? jaa.. byx-linningen
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) pappa är sträng - välstädat
Gungar du på stolen? ja oftast :P
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? haha tror inte det
Vilken hand håller du gaffeln i? höger
Hur är din drömtjej/kille? på tok för perfekt för att kunna beskriva :P
Hur många syskon har du? 1 halvbror
Vad är du mest rädd för? att bli förlamad
Är du rädd för blod? nee
Saltar du på maten? nej
Gillar du att sjunga? ja när ingen hör :D!
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? samhäll-ekonomi...jadu..bra för framtiden?
Anser du att du är stark? hihi jaa
Brukar du sola? ja på somrarna, och de händer väl i solarium
Vad gör du om du får hicka? håller andan
Röker du? händer väl
Snusar du? Snusläpp? nej, gjorde en månad i 8an typ när man var i rebell-åldern, men aldrig mer
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? kaffe-latte =) och ibland jordgubbs-te
Har du en besatthet? det har väl alla ;)

Kommentarer
Postat av: hoggie

"Det här är jag bra på: prata"
Du är bra på att vara världens bästa matilda med!! glöm inte de mitt hjärta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback