tisdag 16/5


plugg,plugg,plugg.
bara massa plugg denna veckan, och nästa.. hade nationellt i matte idag, gick väl helt ok.. lite svårt att bedöma..
helgen var rätt skön..

fredag promenad i skogen och lite tjöt med sara.. =)
lördag jobbade med sara i ungefär 4 timmar, på göteborgsvarvet. stog och stoppade folk från att gå över ett övergångsställe vid kungsport =P var rätt roande vissa tillfällen.. hehe.. mamma sprang, glad att jag såg henne. hon blev jätteglad för sin tid, nytt rekord; 1.34.32 =)  såg jennix också, lite besviken över att jag inte fick se agathon bara..

åkte senare hem till eric och träffade lite gott folk =)
satt mestadels och spelade roller coaster med boobie. fruktansvärt roligt är det =D
söndag sov hos eric, och vi gick upp vid 4 ungefär efter en stunds tv-tittande.. åt frukost och var allmänt sega.. åkte sedan bussen hem för att somna i soffan med matte-boken i knät!

igår var det löpträning som vanligt, tog ut mig helt, men duktiga var vi =)

sitter nu och kollar på fab 5, och laddar inför geo-plugg.. orkar inte ens ta tag i pluggandet när det gäller det provet =S  35 sidor med massa blajja verkligen.. orkar inte lära mig om varför eller hur det regnar..
palla.

aranäs open till helgen, längtar! och så var vi äntligen anmälda till partille cup.. ser ut som att sommaren kommer ordna sig iallafall tillslut! =)
 
/♥ 

visst känns det fint att vara vid liv, en dag till!

jag och sara (gbg-varvet)

gbg-varvet crew ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback