underbart!!

dagens pärla!!
det var att läsa johannas blogg!!
det blev ljust i mitt hjärta, ÅH VA UNDERBART!!

"Idag fick vi svar från röntgen och ultraljudet jag gjorde i onsdags. Alla tumörer har bitit på behandlingen och krympt! De jag hade i mjälten kan de inte se längre och de andra, i bröstkorgen och på halsen har minskat. Det känns verkligen jättebra! Alla har varit jätteglada, då blir jag också glad, det betyder ju att allt jag går igenom i alla fall ger resultat! Och även om det är långt kvar så går det i alla fall åt rätt håll!"
(
http://hannamarias.blogg.se/)

du är så stark gumman! du är helt klart en förebild för mig!!
och glöm inte att du aldrig är ensam!! <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi, vad glad jag blir =) Ännu gladare! Tack för allt älskling!

2006-12-09 @ 22:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback