jag är så seg på att blogga

så här kommer en fuskis.
(snodd från en ägare till söta skor, Anna)

Låt: N.E.R.D - stay together (efter tips från min kusin)
Röta: hade precis 20 kronor till att sola för i plånboken idag.. trodde bara jag hade 19 kr.
Glömda grej: id-kort när ja skulle kolla vad som hade hänt med mitt bankkort. (de hade blivit avmagnitiserat)
Mys: idol med söta Matea ikväll
Program: that 70's show till middan
Läsning: älskade GLAMOUR
Drog: syyy! vill bli klar med min klänning NU =)
Stora minus: onödig spanska-lektion klockan 8 imorse!
Tummen upp: nervös inför matchen imon! (ni undrar varför tummen upp, men ja brukar inte vara nervös inför matcher förrän typ de är 2 sek kvar tills domarn blåser.. och de är bra att vara lite nervös inför matcher.. man kan också kalla det att jag är positivt nyfiken =P) tummen upp också för att ja SKA spela match =D
Slut: Trevlig helg!

söt 2söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback