christmas!

kort sammanfattat: en bra dag =)

my presents:

av eric:
svarta D&G trosor (storlek L haha, han kollade fel precis som jag söten)
halsband&matchande örhängen i silver som ett hjärta
örngott med texten "i love you ♥" över hela

av mamma:
ett lila linne med guld-glitter på
2 tröjor en vit ullig och en korallfärgad t-shirt, som jag har valt ut själv
ögon-makeup-remover
tidnings-prenumeration
på glamour
(plus att hon betalat det jag fick av min bror så det är väl mamma/bror)

av lillebror:
"skohylla/fackhylla" att ha på min kläd-stång
cd-fodral rooooosa

av mormor:
2 tröjor, en vit t-shirt och en grå lång kofta/väst, som jag valt själv
en prydnastomte i namnsdagspresent

av mammas sida av släkten:
new body trosor4-pack, svarta och vita
pyjamas-byxor (jag och eric fick nästan likadana så vi skulle matcha i soffan framför tv:n)

av pappa:
av pappa fick jag pengar att handla de ja ville ha själv så hittills har det blivit lite julklappar då och:
väggklocka i glas, svartvit
jacka från H&M den stora svarta (som ja har visat kort på innan)
tröja från H&M (som ja har visat kort på innan)
sminkborste från H&M (ville egentligen ha en bättre och finare, men ska köpa det senare)
det är allt jag kan komma på på rak hand, så ja antar att en ganska stor del gick till julklappar =)

av övriga:
svart linne med lite spets och grejejr från Zara i malaga av mí ajo
och även hårnålar från spanien där de finns stora och billiga, av mí ajo igen
en ljus-hållare i grå cement och form av ett hjärta av eric´s familj

från våran julklapps-lek:
ett silver fat som jag tänkte ha ljus på
en blå liten neccecär med silver på kanterna
och ett örngott, som ja ska skriva på och trycka ett foto på.

i julklapps-kalendern från mamma (fick varannan helg ungefär):
ett anteckningsblock
ett svart diadem med silverstenar på
godis
hårnålar


ska till pappa imorgon och fira lite jul också tror jag så det kommer väl bli fler saker då, även saker som ja kommer på att ja har glömt skriva upp hehe =)

GOD JUL!!
jul

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det låter som du haft en bra julafton, hoppas det fortsätter så, god jul älskling!!

2006-12-25 @ 15:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback